Evde Kol Kası Geliştirme Hareketleri Nasıl Yapılır?
15 Mayıs 2024

Evde Kol Kası Geliştirme Hareketleri Nasıl Yapılır?

Evde kol kası geliştirme hareketleri, Ömrünüzü fitness salonlarında çürütmeden, gün içinde yapacağınız evde kol kası geliştirme hareketleriyle kollarınızda istediğiniz görünümü sağlayabilirsiniz. Bu hareketler hem birçoğunuzun düşündüğünden daha kolay yapılabiliyor hem de sonuca dair hayal ettiğinizden çok daha iyi bir görünüme erişmenizi sağlayabilecek nitelikteler. Bahsettiğim bu kol görünümüne ulaşmanızda sizlere lazım olan ilk şey iki adet dambıldır. Bu dambıllarla evde olduğu gibi aynı zamanda eğer uygun vaktiniz olursa iş yerinde bile çalışabilirsiniz. Ön ve arka kaslardan oluşan kolunuzu istediğiniz hale getirmenin bir diğer ilk adımı ise azim. Bir süre uğraşıp kısa bir zaman dilimi sonra bu işten vazgeçerseniz hem bu makaleyi boşu boşuna okumuş olursunuz hem de ilk başta yaptığınız çalışmalar tamamıyla boşa gider. Yani bu yalnızca çalışmakla değil, çalışmanın yanı sıra gelen süreklilikle başarılabilecek bir şey.

Evde kol kası geliştirmek için sırasıyla yapılması hareketler
  • Öncelikle omurganızın olabilecek en dik şekilde durduğundan emin olun ve bu pozisyonu asla bozmayın. Kamburunuzun çıkmasına izin vermeyin ve başınızın da oldukça dik durduğundan emin olmayı unutmayın.
  • Ellerinizi, avuç içiniz yukarıya bakacak şekilde açın ve dambılları gayet sıkı bir şekilde parmaklarınızla kavrayın.
  • Dambılları yukarı doğru yavaşça kaldırıp indirmeye başlayın. Dambılı kaldırırken nefesinizi vermeli ve indirirken nefesinizi tekrardan almalısınız. Bu işlemleri acele bir şekilde yapmaya çalışmanıza gerek yok. Yavaş ve düzenli aralıklarla bir saniyeye yakın bir süre boyunca eşit tempoda yapmaya çalışın.
  • On iki kere dambılı indirip kaldırma işlemini yaptıktan sonra bir dakikadan az bir süre boyunca dinlenip daha sonra iki set boyunca daha aynı işlemleri gerçekleştirin.
Evdeki koltuk gibi eşyalardan yararlanarak yapılması gereken hareketler
  • Koltuk veya koltuk benzeri bir eşyanı üzerine elinizi, avucunuzun açık olduğu bir şekilde koyun.
  • Sonra belli bir eğim noktasına kadar kolunuzu bükün.
  • Üçe kadar sayıp dirseğinizi düz pozisyona getirin.
  • Bu hareketi 30 kez civarı yapın ve diğer kolunuza geçip o kolla da aynı sayıda yapmak için çaba gösterin.
Bu hareketlerin yanı sıra daha hızlı bir gelişim yaşamak için günlük gıda tüketiminizi %15 civarı arttırmalı veya 500 kalori fazla almalısınız. Öğün sıklığının arttırılışının yanında beslenme ürünleri de daha çeşitli hale gelmelidir. Zaten bir sporcunun kilo artışı haftada 300-600 gram civarında olmalıdır. Aşağısı ve yukarısının iyi sonuçlar vermediği gibi beslenmeye de fazlalık olacak şekilde yer verilmemelidir çünkü fazla yağ birikimi hızlı kas oluşumunun önünde etkendir. Umarım bu evde kol kası geliştirme hareketlerini hayatınızın bir parçası haline getirirsiniz ve üstüne iyi bir şekilde beslenerek tıpkı hayallerinizdeki gibi kol kaslarına erişebilirsiniz.

Sizden Gelen Sorular / Yorumlar

İlk soruyu siz sormak istermisiniz?

Soru Sor / Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Popüler İçerikler

Kol Kıllarını Alma

Kol Kıllarını Alma

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Sağ Kol Uyuşması Belirtileri ve Tedavisi

Sağ Kol Uyuşması Belirtileri ve Tedavisi

Sağ Kol Ağrısı Belirtileri ve Tedavisi

Sağ Kol Ağrısı Belirtileri ve Tedavisi

Kol Egzersizleri Nasıl Yapılır?

Kol Egzersizleri Nasıl Yapılır?

Kol Şişmesi Belirtileri ve Tedavisi

Kol Şişmesi Belirtileri ve Tedavisi

Sol Kol Ağrısı Belirtileri ve Tedavisi

Sol Kol Ağrısı Belirtileri ve Tedavisi

Güncel

Koldan Anjiyo Uygulama Nedenleri?

Koldan Anjiyo Uygulama Nedenleri?

Güncel

Kolda Uyuşma Belirtileri ve Tedavisi

Kolda Uyuşma Belirtileri ve Tedavisi

Güncel

Üst Kol İnceltme Nasıl Yapılır?

Üst Kol İnceltme Nasıl Yapılır?

Kol Antrenmanı Nasıl Yapılır?

Kol Antrenmanı Nasıl Yapılır?

Kol Ameliyatı Kol Ameliyata Bağlı Riskler

Kol Ameliyatı Kol Ameliyata Bağlı Riskler

Çatlak Kol Belirtileri ve Tedavisi

Çatlak Kol Belirtileri ve Tedavisi